De Wisselstraat

De WisselstraatTyytyväisyysmittari: 4.9/5
31 Äänet, 222 arvostelut




De Wisselstraat
TilaAuki: Asiakkaat voivat katsella ja ostaa tuotteita
Kieli, ValuuttaHollanti, Euro

Arvostelut

Löytyi 222 arvostelut.

John Warnars11. kesäkuu 2026

Alles wat besteld is zag er schoon en netjes uit, alles geleverd..., bedankt.

Wigger Jonker8. kesäkuu 2026

Rails is als nieuw en goed verpakt in brievenbuspakket.

Peter Croeze7. kesäkuu 2026

Ik heb een nette prijs betaald voor een goede wagon die in mijn verzameling past.

John Koolen6. kesäkuu 2026

Alles is goed aangekomen en goed verpakt

henk plas29. toukokuu 2026

deze mensen verkopen mooie tweede hands producten
voor een eerlijke prijs, ze vertellen ook hier
duidelijk de staat van het product, ik heb zelf
5 locomotieven gekocht en deze waren boven mij
verwachting, kortom deze firma is echt een aanrader. Henk.p

Wigger Jonker23. toukokuu 2026

De rails zijn niet van nieuwe te onderscheiden en vlot geleverd.

Nico Meininger20. huhtikuu 2026

Ik kon daar een zeldzaam onderdeel van Märklin kopen.
Ben er blij mee

G van Overbeek9. huhtikuu 2026

Heb met Hans en Jos leuke zaken kunnen doen, producten netjes verpakt, en snel geleverd.
Zeker een aanrader.

H J Van Dijk31. maaliskuu 2026

Bestelling was snel en correct geleverd. Ben heel tevreden over deze webshop. Modellen 2e hands waren keurige staat en zoals beschreven en afgebeeld.

Rob Van den Heuvel26. maaliskuu 2026

Ruime keuzein n-spoor spullen. Goed geprijsd. Goed verpakt en snel verzonden. Wat wil je nog meer?

Martin Binnekamp17. maaliskuu 2026

Snel verzonden, goed verpakt en de verlichtingsset ziet er perfect uit. Aanrader.

J Vonk23. helmikuu 2026

Snel en goed

Michel Luesink10. helmikuu 2026

.

Theo Kok10. helmikuu 2026

Goedemiddag,

Zojuist mijn bestelling in goede orde ontvangen.
Was keurig verpakt.

Hans Lammers7. helmikuu 2026

Fijne webshop om trein materialen te kopen. Goede verzend service.

Wim Visser7. helmikuu 2026

Opnieuw weer artikelen van de wisselstraat ( Hans&Jos) ontvangen
Welke keurig mooi en goed verpakt en snel geleverd werden
Prima order informatie en afwerking
Kan de wisselstraat aanbevelen 👍👍

L. Sikkema30. tammikuu 2026

Prima en snelle levering.

Hans Lammers20. tammikuu 2026

Fijne zaak, goede prijs en goed en snel verpakt en verzonden. Zeker een aanrader.

André Boerland17. tammikuu 2026

Perfekt! Precies als verwacht, wordt ik blij van :-)

Dave Kempe16. tammikuu 2026

Tevreden, jammer dat bestelde producten niet origineel waren en daarom niet geleverd konden worden. Heb excuus gehad.
Volgende keer hopelijk beter.
Verder prima service.

Gert-Jan Langelaar14. tammikuu 2026

Echt top item en zeeer snel geleverd…

Hans Lammers12. tammikuu 2026

Fijne zaak, mooie prijzen om hobby betaalbaar te maken/houden. Correcte levering en goed verpakt.
Aanrader.

Michel Van Midden11. tammikuu 2026

Ik heb 2 mooie occasion treinen gekocht welke snel goed verpakt aankwamen. Een van de tenders bleek wat krassende geluid te produceren. Na mail-contact werd er direct meegedacht over een oplossing en waren Jos en Hans bereid om bij mij thuis te komen om het euvel te bekijken. Uiteindelijk viel het zelf op te lossen maar de klantenservice en hulpbereidheid is echt uitstekend. Top zaak en zeker aan te raden.

Frans Schuurmans6. tammikuu 2026

Goed van prijs, netjes Verplak en snel geleverd


Verkkokaupan hakemisto

Luokat


Tämä verkkosivusto ei käytä seurantakeksejä eikä myy henkilötietoja.Yleiset ehdotYksityisyys 2009 ‑ 2026 EasyWebshop