Tukipalvelu



Tuki ilman tiliä

Autamme Teitä mielellämme englanniksi, saksaksi, ranskaksi, espanjaksi ja hollanniksi. Lisäpalveluita, kuten kiireellistä tukea ja kehittäjäapua varten, kirjaudu ensin sisään.

Ota yhteyttäSisään kirjautuminenLuo tili

Miten voin ottaa Teihin yhteyttä?
Voitte ottaa meihin yhteyttä verkkosivustomme yhteydenottolomakkeella. Väärinkäytösten estämiseksi lomakkeessa on sisäänrakennettu roskapostisuoja. Todistaaksenne olevanne ihminen, voitte suorittaa lyhyen tietovisan, tehdä € 1:n suuruisen mikromaksun tai kirjautua sisään.
Voinko tavoittaa Teidät puhelimitse?
Pitääksemme hinnoittelumme pienten yritysten saavutettavissa, olemme päättäneet keskittyä verkkopohjaiseen tukipalveluun. Tämä ei todellakaan ole heikentänyt palvelun laatua, kuten monet uskolliset asiakkaamme ovat vahvistaneet. Lukekaa koko tarina puhelintuen UKK-sivulta.
Milloin saan vastauksen?
Pyrimme vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin nopeasti ja täsmällisesti. Virka-aikana vastaaminen kestää yleensä alle tunnin. Varmistakaa, että sähköpostiosoitteenne on oikea, toimiva ja että postilaatikossanne on riittävästi tilaa. Ei-toivottuun mainontaan sekä epäasiallisiin ja loukkaaviin viesteihin ei vastata.
Onko Teillä dokumentaatiota tai wikiä?
Kyllä, meillä on ajantasainen dokumentaatio ja UKK-osio, joista löydätte vastaukset lähes kaikkiin kysymyksiin.

Ticket ID

Tarkista, saitko vastauksen aiempaan kysymykseen.

Ticket ID -
Sähköpostiosoite

Tämä verkkosivusto ei käytä seurantakeksejä eikä myy henkilötietoja.Yleiset ehdotYksityisyys 2009 ‑ 2025 EasyWebshop