Tukipalvelu
Tuki ilman tiliä
Autamme Teitä mielellämme englanniksi, saksaksi, ranskaksi, espanjaksi ja hollanniksi. Lisäpalveluita, kuten kiireellistä tukea ja kehittäjäapua varten, kirjaudu ensin sisään.

- Ottakaa yhteyttä vaivattomasti
- Nopeaa apua (yleensä tunnin sisällä virka-aikana)
- Aitoa apua, ei tekoälyä eikä chatbotteja
- Miten voin ottaa Teihin yhteyttä?
- Voitte ottaa meihin yhteyttä verkkosivustomme yhteydenottolomakkeella. Väärinkäytösten estämiseksi lomakkeessa on sisäänrakennettu roskapostisuoja. Todistaaksenne olevanne ihminen, voitte suorittaa lyhyen tietovisan, tehdä € 1:n suuruisen mikromaksun tai kirjautua sisään.
- Voinko tavoittaa Teidät puhelimitse?
- Pitääksemme hinnoittelumme pienten yritysten saavutettavissa, olemme päättäneet keskittyä verkkopohjaiseen tukipalveluun. Tämä ei todellakaan ole heikentänyt palvelun laatua, kuten monet uskolliset asiakkaamme ovat vahvistaneet. Lukekaa koko tarina puhelintuen UKK-sivulta.
- Milloin saan vastauksen?
- Pyrimme vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin nopeasti ja täsmällisesti. Virka-aikana vastaaminen kestää yleensä alle tunnin. Varmistakaa, että sähköpostiosoitteenne on oikea, toimiva ja että postilaatikossanne on riittävästi tilaa. Ei-toivottuun mainontaan sekä epäasiallisiin ja loukkaaviin viesteihin ei vastata.
- Onko Teillä dokumentaatiota tai wikiä?
- Kyllä, meillä on ajantasainen dokumentaatio ja UKK-osio, joista löydätte vastaukset lähes kaikkiin kysymyksiin.
Ticket ID
Tarkista, saitko vastauksen aiempaan kysymykseen.