Voitte ottaa meihin yhteyttä verkkosivustomme yhteydenottolomakkeella. Väärinkäytösten estämiseksi lomakkeessa on sisäänrakennettu roskapostisuoja. Todistaaksenne olevanne ihminen, voitte suorittaa lyhyen tietovisan, tehdä € 1:n suuruisen mikromaksun tai kirjautua sisään.
Voinko tavoittaa Teidät puhelimitse?
Pitääksemme hinnoittelumme pienten yritysten saavutettavissa, olemme päättäneet keskittyä verkkopohjaiseen tukipalveluun. Tämä ei todellakaan ole heikentänyt palvelun laatua, kuten monet uskolliset asiakkaamme ovat vahvistaneet. Lukekaa koko tarina puhelintuen UKK-sivulta.
Milloin saan vastauksen?
Pyrimme vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin nopeasti ja täsmällisesti. Virka-aikana vastaaminen kestää yleensä alle tunnin. Varmistakaa, että sähköpostiosoitteenne on oikea, toimiva ja että postilaatikossanne on riittävästi tilaa. Ei-toivottuun mainontaan sekä epäasiallisiin ja loukkaaviin viesteihin ei vastata.
Onko Teillä dokumentaatiota tai wikiä?
Kyllä, meillä on ajantasainen dokumentaatio ja UKK-osio, joista löydätte vastaukset lähes kaikkiin kysymyksiin.