Asiakaspalaute

Suurenna tekstiäPienennä tekstin

FeedbackEasyWebshop tarjoaa arvosteluominaisuuden myymälääsi, tuotteisiisi ja blogikirjoituksiisi. Kaikki asiakkaamme voivat käyttää tätä ominaisuutta ilmaiseksi.

Arvostelu

Kauppaan ja tilauksiin
Kauppaasi koskevat arvostelut näkyvät hakemistossamme Tämä antaa kaupallesi etulyöntiaseman hakukoneissa, sillä arvostelun tähdet indeksoidaan.

Tuotteillesi
Asiakkaasi voivat arvostella ostamiaan tuotteita. Voit ottaa arvostelut käyttöön ja hallita niitä tuotekohtaisesti tuotehallinnassa kohdassa Edistyneet > Arvostelut.

Blogikirjoituksia varten
Asiakkaasi voivat lisätä arvosteluja blogikirjoituksiisi. Voit ottaa tämän käyttöön ja hallita sitä jokaiselle blogikirjoitukselle erikseen kohdassa Markkinointi > Blogi.

Kuka voi lisätä arvostelun?

  • Vain asiakkaat voivat lisätä arvosteluja
  • Yksi arvostelu per tilaus, tuote tai blogikirjoitus

Kutsu asiakkaasi kirjoittamaan arvostelu

Voit ottaa arvostelukutsusähköpostin käyttöön kohdassa Markkinointi > Asiakasarvostelut.

Sähköpostia voi muokata kohdassa Asetukset > Automaattiset sähköpostit Muista sisällyttää arvostelukutsulinkki: tämä linkki antaa asiakkaalle luvan lisätä arvostelun.

Vastaaminen arvosteluihin

  • Vastaaminen ostosten ja tilausten arvosteluihin osoitteessa Markkinointi > Asiakasarvostelut
  • Vastaaminen tuotearvosteluihin osoitteessa Hallinta > Tuotteet
  • Vastaukset blogiarvosteluihin osoitteessa Markkinointi > Blogi

Kun vastaat arvosteluihin, tee se positiivisella ja rakentavalla tavalla. Uudet asiakkaat lukevat usein arvosteluja saadakseen käsityksen tarjoamastasi palvelusta.

Asiakastyytyväisyyden näyttäminen kaupassasi

Voit lisätä asiakastyytyväisyyswidgetin kauppaan osoitteessa Markkinointi > Asiakasarvostelut.

Arvostelu

Arvostelujen poistaminen

Arvostelujen poistaminen on arkaluontoinen aihe. Kun myynti menee pieleen, tarinalla on yleensä kaksi puolta. Jotkut arvostelusivustot sallivat arvostelujen poistamisen, kun niistä maksetaan. Tämä on häpeällistä toimintaa ja se pilaa arvostelusivuston uskottavuuden.

Kaupan arvostelut näkyvät hakemistossamme Emme salli niiden poistamista, etkä voi maksaa meille niiden poistamisesta. Asiakkaasi voi poistaa arvostelun tilillään tilausten yleiskatsauksessa tai käyttämällä sähköpostitse lähetettyä arvostelukutsulinkkiä.

Tuotearvostelut ja blogiarvostelut näytetään verkkosivustollasi. Koska kyseessä on sinun verkkosivustosi, voit päättää, mitkä arvostelut näytetään siellä. Nämä arvostelut voidaan poistaa.

EasyWebshop ei poista arvosteluja pyynnöstä. Tästä ei ole poikkeuksia, koska se vaarantaa muiden arvostelujen uskottavuuden.

Tiheästi kysyttyjä kysymyksiä arvosteluista

Ei ole lomaketta arvostelun lisäämiseksi
  • Asiakkaan on oltava kirjautuneena sisään tai hänen on käytettävä sähköpostitse lähetettyä arvostelukutsulinkkiä.
  • Tilausarvostelujen osalta arvostelua ei voi laittaa, jos tilauksen tila on "Tilaus vastaanotettu", "Odottaa maksua" tai "Peruttu".
  • Tuotteiden arvosteluja voi lisätä vain, jos asiakas on ostanut tuotteen.
  • Lomaketta ei näytetä, jos asiakas on jo lisännyt arvostelun.
Asiakas ei voi poistaa arvostelua
  • Asiakkaan on oltava kirjautuneena sisään.
  • Arvostelujen poistaminen ei ole mahdollista poistettujen tilausten osalta.

Seuraava sivu: Uutiskirjeiden lähettäminen

Starter wiki



Usein esitettyjä kysymyksiä Yhteydenotto

Tämä verkkosivusto ei käytä seurantakeksejä eikä myy henkilötietoja.Yleiset ehdotYksityisyys 2009 ‑ 2025 EasyWebshop