Sosiaaliset verkostot
EasyWebshop helpottaa yhteyden luomista sosiaalisiin verkostoihin.
Facebook on vuonna 2004 perustettu suosittu sosiaalinen verkkoalusta, jonka omistaa Meta. Se on kohdannut kritiikkiä ja kiistoja muun muassa yksityisyyden suojaan, väärään tietoon ja vihapuheen leviämiseen liittyvistä kysymyksistä. | |
Instagram on vuonna 2010 perustettu sosiaalisen median alusta, jonka omistaa Meta. Sen avulla käyttäjät voivat jakaa valokuvia ja videoita seuraajiensa kanssa, ja se on suosittu nuorempien käyttäjien keskuudessa. | |
Mastodon on federoitu sosiaalinen verkkoalusta, mikä tarkoittaa, että se ei ole yhden tahon tai yrityksen hallinnassa. Se perustettiin vuonna 2016, ja se on sen jälkeen saavuttanut suosiota keskitetyn sosiaalisen median sijaan. | Mododonod on ollut erittäin suosittu.|
Nostr (lyhenne sanoista Notes and Other Stuff Transfer Protocol) on hajautettu, avoin ja sensuuria kestävä sosiaalinen verkostoprotokolla. Se perustettiin vuonna 2020, ja se on sittemmin saanut vetovoimaa ja houkutellut kasvavan kehittäjä- ja käyttäjäyhteisön. | Se on saanut kasvavan kehittäjä- ja käyttäjäyhteisön.|
X on vuonna 2006 perustettu suosittu sosiaalinen verkkoalusta, jonka avulla käyttäjät voivat lähettää lyhyitä viestejä ja olla vuorovaikutuksessa. Se on kohdannut vuosien varrella useita haasteita ja kiistoja, muun muassa sisällön moderointiin, käyttäjien yksityisyyteen ja vääränlaiseen tiedottamiseen liittyviä kysymyksiä. |
Keskitymme näihin sosiaalisiin verkostoihin, koska ne ovat kirjoitushetkellä suosituimpia tai lupaavimpia tulevaisuuden kannalta.
Sosiaalisen median edut
- Viirimarkkinointi sosiaalisen median kautta on (enimmäkseen) ilmaista
- Viirimarkkinoinnilla yritys voi tavoittaa paljon ihmisiä lyhyessä ajassa
- Presenssi sosiaalisissa verkostoissa on hakukoneoptimoinnin parametri
Sosiaalisen median haitat
- Se ei toimi kaikille kohderyhmille (yritysyleisöä on vaikeampi tavoittaa)
- Hämärät algoritmit ja varjobannaus voivat aiheuttaa sen, että viestisi eivät näy seuraajillesi
- Ihmiset käyttävät sosiaalisia verkostoja kommunikointiin, mainonta on useimmissa tapauksissa ei-toivottua
Aktiivisuutesi sosiaalisissa verkostoissa
On suositeltavaa luoda sivu tai profiili eri sosiaalisiin verkostoihin. Viestinnässäsi voit ilmoittaa kampanjoista tai uusista tuotteista.
Viraalivaikutus on suurempi, kun kontaktisi jakavat toimintasi omien kontaktiensa kanssa.
Sosiaalisen median kuvakkeiden lisääminen verkkosivustollesi
- Navigoi kohtaan Markkinointi > Sosiaaliset verkostot
- Syötä sivujesi verkko-osoitteet sosiaalisen median verkostoissa
- Valitse sijainti (alatunniste tai sivupaneeli), johon haluat kuvakkeet
Jos haluat poistaa sosiaalisen verkoston kuvakkeen, jätä verkko-osoite yksinkertaisesti tyhjäksi.
EasyWebshop linkit sivuillesi sosiaalisissa verkostoissa. Emme integroi skriptejä (kuten Tykkää-painikkeita tai Pixels-painikkeita), jotka seuraavat kävijöitäsi ja loukkaavat heidän yksityisyyttään.
Seuraava sivu: Asiakaspalaute
- Johdanto
- Tuotehallinta
- Verkkokaupan kokoonpano
- Tilin ja kaupan asetukset
- Maksutavat ja maksupalveluntarjoajat
- Laskut ja ehdot
- Toimituskustannusten asettaminen
- Alennukset ja lisämaksut
- Verkkotunnusten rekisteröinti ja siirtäminen
- Monikielinen kauppa
- Yhdistäminen ulkoisiin alustoihin
- Henkilökohtaiset verkko-osoitteet
- Useiden verkkokauppojen hallinta (Multishop)
- Automaattiset sähköpostit asiakkaille
- Kauniin ulkoasun suunnittelu
- Tilausten hallinta
- Markkinointi
- Moduulit
- Varmuuskopiot ja tietojen vienti
- Sähköposti ja verkkoposti
- Järjestelmänvalvojan tilit
- Korkealaatuiset valokuvat
- Kahden tekijän todennus
- Tarrat
- Meta-tagit - Verkkosivuston tarkastus
- Live-chat
- Diaesitys
- Kävijäanalyysi - Google Analytics
- Suodattimet
- Myyntipiste (POS)
- Lomakekentät
- Digitaaliset tai virtuaaliset tuotteet
- Symcalia-varausjärjestelmä
- Vieraskirja
- Yhteydenotto helpdeskiin