Vieraskirja
Vieraskirja antaa vierailijoillesi tai asiakkaille mahdollisuuden jättää viesti verkkosivustollesi. Vaikka vieraskirjat eivät ole tänä päivänä yhtä suosittuja kuin 1990-luvulla, se on silti ominaisuus, jota rakastamme tarjota käyttäjillemme.
Saat sähköpostiviestin, kun joku lisää uuden viestin vieraskirjaasi. Turvallisuussyistä viesti ei näy heti verkkosivustollasi, vaan vasta sen jälkeen, kun hyväksyt sen.
Vieraskirja hyödyntää erilaisia roskapostin suojausmekanismeja auttaakseen pitämään ei-toivotut viestit minimissä.
- Siirry kohtaan Asetukset > Lisäasetukset > Vieraskirja
- Napsauta Aktivoi
- Uusi sivu Vieraskirja lisätään automaattisesti CMS:ään jokaiselle kielelle verkkosivustollasi
Jos Vieraskirja ei näy valikossa, vaihda ensin käyttäjäkokemusaste Edistyneeksi, kohdassa Asetukset > Lisäasetukset > Käyttäjäkokemusaste.
Vieraskirjavieestin hyväksyminen
- Vieritä viestiin, jonka haluat hyväksyä, ja napsauta Vahvista -painiketta
Vieraskirjavieestin poistaminen
- Vieritä viestiin, jonka haluat poistaa, ja napsauta Poista -painiketta
Vieraskirjasivun muokkaaminen
- Siirry kohtaan Hallinta > CMS
- Valitse vieraskirjasivu halutussa kielessä
- Voit nyt lisätä johdantotekstin tai alatunnisteen vieraskirjasivullesi
Älä poista [WEBSHOP_GUESTBOOK] avainsanaa, muuten vieraskirjan merkinnät eivät enää näy.
Jos haluat, voit lisätä vieraskirjan toiseen verkkokauppasi sivuun.
- Siirry kohtaan Hallinta > CMS
- Valitse haluttu sivu
- Kirjoita avainsana [WEBSHOP_GUESTBOOK] (isot kirjaimet!) kohtaan, jossa vieraskirjan tulisi näkyä
Vieraskirjan poistaminen
- Siirry kohtaan Asetukset > Moduulit > Vieraskirja
- Napsauta Deaktivoi
- Siirry kohtaan Hallinta > CMS
- Valitse vieraskirjasivu halutussa kielessä
- Napsauta Poista
- Toista jokaiselle kielelle, jos kauppasi on monikielinen
Usein kysytyt kysymykset vieraskirjasta
- Vieraskirja on kadonnut
- Luo uusi CMS-sivu ja lisää [WEBSHOP_GUESTBOOK] avainsana otsikkoon.
- Viestini, jonka vierailijani lisäsi, ei näy
- Uudet viestit on hyväksyttävä manuaalisesti. Voit tehdä tämän kohdassa Asetukset > Lisäasetukset > Vieraskirja. Napsauta vahvistuspainiketta, jos haluat hyväksyä viestin.
Seuraava sivu: Yhteydenotto helpdeskiin
- Johdanto
- Tuotehallinta
- Verkkokaupan kokoonpano
- Tilin ja kaupan asetukset
- Maksutavat ja maksupalveluntarjoajat
- Laskut ja ehdot
- Toimituskustannusten asettaminen
- Alennukset ja lisämaksut
- Verkkotunnusten rekisteröinti ja siirtäminen
- Monikielinen kauppa
- Yhdistäminen ulkoisiin alustoihin
- Henkilökohtaiset verkko-osoitteet
- Useiden verkkokauppojen hallinta (Multishop)
- Automaattiset sähköpostit asiakkaille
- Kauniin ulkoasun suunnittelu
- Tilausten hallinta
- Markkinointi
- Moduulit
- Varmuuskopiot ja tietojen vienti
- Sähköposti ja verkkoposti
- Järjestelmänvalvojan tilit
- Korkealaatuiset valokuvat
- Kahden tekijän todennus
- Tarrat
- Meta-tagit - Verkkosivuston tarkastus
- Live-chat
- Diaesitys
- Kävijäanalyysi - Google Analytics
- Suodattimet
- Myyntipiste (POS)
- Lomakekentät
- Digitaaliset tai virtuaaliset tuotteet
- Symcalia-varausjärjestelmä
- Vieraskirja
- Yhteydenotto helpdeskiin