Korkealaatuiset valokuvat
Kun EasyWebshop lanseerattiin 2009, olimme ensimmäinen mobiiliystävällisten verkkokauppojen tarjoaja. Silloin älypuhelimissa oli pieniä näyttöjä ja hitaita internetyhteyksiä. Siksi kuvat pakattiin ja optimoitiin nopeita latausaikoja varten.
Vuoteen 2015 mennessä kaikki verkkosivustomme muuttuivat responsiivisiksi ja kuvakoot suurennettiin tasapainottamaan kuvan laatua ja latausaikoja.
Siirrymme nykyhetkeen, älypuhelimet ovat tehokkaampia ja internetyhteydet ovat paljon nopeampia. Voimme nyt tarjota korkealaatuisia kuvia säilyttäen käytön helppouden ja nopeat latausajat.
Aktivoi korkealaatuiset kuvat
Jos haluat suurempia kuvia kategorioillesi ja tuotelistoillesi, voit aktivoida Korkealaatuiset kuvat. Alla olevat näyttökuvat osoittavat erot.
- Siirry kohtaan Asetukset > Lisää vaihtoehtoja > Moduulit > Korkealaatuiset kuvat
- Napsauta Aktivoi
Jos Korkealaatuiset kuvat ei näy valikossa, säädä ensin käyttäjäkokemustasoa Edistykselliseksi, kohdassa Asetukset > Lisää vaihtoehtoja > Käyttäjäkokemustaso.
Esimerkki ilman korkealaatuisia kuvia
Esimerkki korkealaatuisilla kuvilla
Kokeile vapaasti ja päätä itse, miten esität tuotteesi. Tämä ominaisuus on saatavilla kaikille käyttäjille riippumatta versiosta ja sitä voidaan testata Ilmaisversiossa.
Seuraava sivu: Kahden tekijän todennus
- Johdanto
- Tuotehallinta
- Verkkokaupan kokoonpano
- Tilin ja kaupan asetukset
- Maksutavat ja maksupalveluntarjoajat
- Laskut ja ehdot
- Toimituskustannusten asettaminen
- Alennukset ja lisämaksut
- Verkkotunnusten rekisteröinti ja siirtäminen
- Monikielinen kauppa
- Yhdistäminen ulkoisiin alustoihin
- Henkilökohtaiset verkko-osoitteet
- Useiden verkkokauppojen hallinta (Multishop)
- Automaattiset sähköpostit asiakkaille
- Kauniin ulkoasun suunnittelu
- Tilausten hallinta
- Markkinointi
- Moduulit
- Varmuuskopiot ja tietojen vienti
- Sähköposti ja verkkoposti
- Järjestelmänvalvojan tilit
- Korkealaatuiset valokuvat
- Kahden tekijän todennus
- Tarrat
- Meta-tagit - Verkkosivuston tarkastus
- Live-chat
- Diaesitys
- Kävijäanalyysi - Google Analytics
- Suodattimet
- Myyntipiste (POS)
- Lomakekentät
- Digitaaliset tai virtuaaliset tuotteet
- Symcalia-varausjärjestelmä
- Vieraskirja
- Yhteydenotto helpdeskiin