Yhteydenotto helpdeskiin
Teemme parhaamme tarjotaksemme korkealaatuista asiakastukipalvelua. Tämä sivu kuvaa, kuinka saat vastauksia nopeasti.
Vastauksen saaminen nopeasti
Tukisivulla voit kirjoittaa kysymyksesi, ja virtuaaliassistenttimme etsii automaattisesti vastauksen. Tarkista myös Usein kysytyt kysymykset ja Dokumentaatio. Nämä resurssit antavat sinulle nopeimman vastauksen.
Helpdesk-tuki
Etkö löytänyt vastaustasi? Ota rohkeasti yhteyttä meihin. Jos sinulla on tili, kirjaudu ensin sisään. Voit sitten ottaa meihin yhteyttä käyttämällä yhteydenottolomaketta.
Tällä menetelmällä kysymyksesi saa vastauksen hyvin nopeasti.
Kiireelliset kysymykset (Korkea prioriteetti)
Jos kysymys on kiireellinen, lähetä prioriteettitukipyyntö. Kyselysi saa etusijan muihin odottaviin tiketteihin nähden.
Prioriteettituesta perimme pienen maksun. Tämä johtuu siitä:
Aiemmin asiakkaamme saattoivat valita matalan, keskitason ja korkean prioriteetin välillä. "Kiireellinen" näyttää olevan hyvin laaja määritelmä. Valitettavasti oli asiakkaita, jotka lähettivät vain korkean prioriteetin tikettejä, myös kysymyksistä, jotka löytyvät dokumentaatiosta. Tämän vuoksi todella kiireelliset tiketit joutuivat joskus jonoon.
Emme aio ansaita paljon premium-tukipyyntöjen avulla (summa on liian pieni tähän). Tavoitteena on toimittaa nopea vastaus kiireellisiin ongelmiin, joissa summa toimii suodattimena.
Vastausaika
Asiakastukipalvelumme vastausaika on yleensä muutamasta minuutista muutamaan tuntiin arkipäivisin, riippuen siitä, kuinka kiireistä on. Ennen kello 16 lähetetyt tiketit saavat lähes aina vastauksen samana työpäivänä.
- Normaalit tiket vastataan joka työpäivä, mukaan lukien lauantai-aamuisin
- Prioriteettitiket vastataan myös sunnuntaisin ja pyhäpäivinä
Asiakastukipalvelumme noudattaa kohtuullisen käytön periaatetta: väärinkäytön tapauksessa muut tiketit saavat etusijan, vaikka ne olisi lähetetty myöhemmin. Tällä tavoin voimme pitää helpdeskimme nopeana, tehokkaana ja ilmaisena.
Näissä tilanteissa vastaaminen voi kestää kauemmin:
- Kun lähetetään liiallinen määrä viestejä
- Kun lähetetään suuri määrä kysymyksiä, jotka löytyvät dokumentaatiosta tai usein kysytyistä kysymyksistä
- Kun näyttää siltä, että aikaisemman ratkaisun vaiheita ei ole luettu tai toteutettu
Usein kysytyt kysymykset
- Voinko vain lähettää sähköpostia? Mikä on sähköpostiosoitteenne?
- Valitettavasti en. Pääsyy tähän on se, että kyselyjen määrä on liian suuri käsiteltäväksi tehokkaasti sähköpostitse. Tukitiket helpottavat kyselyjen liittämistä tiliin ja aikaisempiin kyselyihin.
- Voinko ottaa teihin yhteyttä puhelimitse?
- Katso vastaus Usein kysytyistä kysymyksistä.
- Haluan liittää kuvakaappauksen, valokuvan, logon tai tiedoston
- Voit liittää tiedostoja, kun olet kirjautunut sisään.
Vinkkejä yhteydenottamiseen
- Käytä sisäistä tukijärjestelmää
- Yhteydenottokanavien määrä on rajallinen. Tällä tavoin kysely voidaan käsitellä paljon nopeammin ja tehokkaammin.
Älä vastaa automaattisiin sähköposteihin, sähköpostiosoitteet eivät toimi. Älä käytä foorumeita tai sosiaalista mediaa: näiden kanavien kautta lähetettyjä kyselyjä ei valvota. - Kuvaile ongelma tarkasti
- Ohjelmistollamme on paljon ominaisuuksia. Kysely liittyy yleensä tiettyyn osaan. Anna riittävästi tietoa, jotta emme joudu kysymään lisätietoja, jotta voimme auttaa sinua nopeammin.
- Kysy yksi kysymys per tiketti
- Muuten tikettisi, jossa on useita kysymyksiä, voi joutua jonoon, koska yhtä kysymystä ei voida vastata heti.
Kiitos, että otat nämä suositukset huomioon. Tällä tavoin voimme pitää asiakastukipalvelumme nopeana, tehokkaana ja ilmaisena.
Seuraava sivu: Lisäys 1: turvallisuus ja yksityisyys
- Johdanto
- Tuotehallinta
- Verkkokaupan kokoonpano
- Tilin ja kaupan asetukset
- Maksutavat ja maksupalveluntarjoajat
- Laskut ja ehdot
- Toimituskustannusten asettaminen
- Alennukset ja lisämaksut
- Verkkotunnusten rekisteröinti ja siirtäminen
- Monikielinen kauppa
- Yhdistäminen ulkoisiin alustoihin
- Henkilökohtaiset verkko-osoitteet
- Useiden verkkokauppojen hallinta (Multishop)
- Automaattiset sähköpostit asiakkaille
- Kauniin ulkoasun suunnittelu
- Tilausten hallinta
- Markkinointi
- Moduulit
- Varmuuskopiot ja tietojen vienti
- Sähköposti ja verkkoposti
- Järjestelmänvalvojan tilit
- Korkealaatuiset valokuvat
- Kahden tekijän todennus
- Tarrat
- Meta-tagit - Verkkosivuston tarkastus
- Live-chat
- Diaesitys
- Kävijäanalyysi - Google Analytics
- Suodattimet
- Myyntipiste (POS)
- Lomakekentät
- Digitaaliset tai virtuaaliset tuotteet
- Symcalia-varausjärjestelmä
- Vieraskirja
- Yhteydenotto helpdeskiin