Vertailusivustot
Markkinapaikkojen (tai ostoverkkojen tai vertailusivustojen) avulla voit julkaista tuotteitasi verkkomarkkinapaikoilla. Näin tuotteidesi näkyvyys on suurempi ja tavoitat laajemman yleisön.
Haitat
Vaikka markkinapaikkojen käyttäminen voi olla houkuttelevaa, kannattaa olla tietoinen siitä, että siitä voi olla suuriakin haittoja.
Kassaprosessi heidän verkkosivustollaan, ei sinun verkkosivustollasi
Markkinapaikat olivat ennen houkutteleva markkinointiratkaisu, jolla voit mainostaa tuotteitasi muilla verkkosivustoilla. Valitettavasti asiat muuttuivat, kun monet markkinapaikat halusivat, että asiakkaat suorittavat kassaprosessin loppuun heidän verkkosivustollaan, mikä käytännössä vei asiakkaasi.
Tuote- ja asiakastietojen kerääminen
Markkinapaikkoja käytetään yleisesti tuotteiden ja asiakkaiden tietojen keräämiseen. Näitä tietoja voidaan myöhemmin käyttää sinua vastaan.
Epäreilu kilpailuetu
Kun jokin tuotteistasi menestyy, markkinapaikka voi mahdollisesti myydä tuotteen itse ja varjostuskieltoon sinut verkostossaan, jotta tuotteitasi ei voi löytää helposti.
He laativat säännöt
Jos sinulla on oma verkkosivusto, sinä olet pomo ja määrittelet säännöt. Kun tuotteesi ovat markkinapaikalla, tämä välikäsi päättää säännöt ja velvoitteet, joita sinun on noudatettava. He myös yleensä veloittavat valtavan prosenttiosuuden myynnistäsi.
Kytkeytyminen markkinapaikkoihin
EasyWebshop on yhteydessä markkinapaikka-aggregaattoreihin, jotka voivat julkaista tuotteesi sadoilla markkinapaikoilla samanaikaisesti. Tästä on se etu, että meidän tarvitsee muodostaa yhteys vain muutamaan aggregaattoriin eikä kaikkiin markkinapaikkoihin. Yhteydet aggregaattoreihin ovat siis ilmaisia.
Siirry kohtaan Asetukset > Lisää vaihtoehtoja > Yhteydet ja selaa alaspäin kohtaan Markkinointi.
Jos Yhteydet ei näy valikossa, säädä käyttäjäkokemuksen taso ensin Edistynyt:ksi kohdassa Asetukset > Lisää vaihtoehtoja > Käyttäjäkokemuksen taso.
- Tietoa ulkoisiin alustoihin liittämisestä on liitäntöjen dokumentointisivulla
- Tietoa liittymäkohtaisesti löytyy sivulta ews.wiki
Markkinapaikka-aggregaattorit perivät palveluistaan maksun. Tämä johtuu siitä, että yhteyksien kehittäminen markkinapaikkoihin maksaa.
Jos haluat muodostaa yhteyden tiettyyn markkinapaikkaan suoraan, voit pyytää sitä verkkosuunnittelun kesän aikana, jolloin kehitämme mukautettuja yhteyksiä sitä haluaville käyttäjille.
Seuraava sivu: Sosiaaliset verkostot
- Johdanto
- Tuotehallinta
- Verkkokaupan kokoonpano
- Tilin ja kaupan asetukset
- Maksutavat ja maksupalveluntarjoajat
- Laskut ja ehdot
- Toimituskustannusten asettaminen
- Alennukset ja lisämaksut
- Verkkotunnusten rekisteröinti ja siirtäminen
- Monikielinen kauppa
- Yhdistäminen ulkoisiin alustoihin
- Henkilökohtaiset verkko-osoitteet
- Useiden verkkokauppojen hallinta (Multishop)
- Automaattiset sähköpostit asiakkaille
- Kauniin ulkoasun suunnittelu
- Tilausten hallinta
- Markkinointi
- Moduulit
- Varmuuskopiot ja tietojen vienti
- Sähköposti ja verkkoposti
- Järjestelmänvalvojan tilit
- Korkealaatuiset valokuvat
- Kahden tekijän todennus
- Tarrat
- Meta-tagit - Verkkosivuston tarkastus
- Live-chat
- Diaesitys
- Kävijäanalyysi - Google Analytics
- Suodattimet
- Myyntipiste (POS)
- Lomakekentät
- Digitaaliset tai virtuaaliset tuotteet
- Symcalia-varausjärjestelmä
- Vieraskirja
- Yhteydenotto helpdeskiin