Live-chat
EasyWebshop tarjoaa live-chat-ominaisuuden, joka mahdollistaa reaaliaikaisen viestinnän kävijöidesi kanssa. Kun he esittävät kysymyksen verkkosivustosi kautta, chat-ikkuna avautuu taustalla. Voit sitten kommunikoida livenä kävijäsi kanssa.
Kuinka aktivoida?
- Siirry kohtaan Asetukset > Lisää vaihtoehtoja > Chat
- Napsauta Aktivoi
Jos Chat ei näy valikossa, säädä ensin käyttäjäkokemustaso Edistyneeksi, kohdassa Asetukset > Lisää vaihtoehtoja > Käyttäjäkokemustaso.
Tarvitset verkkotunnuksen, jotta chat-ominaisuus toimii.
Kävijäsi voivat aloittaa chat-keskustelun käyttämällä chat-widgetiä verkkosivustosi oikeassa alakulmassa. Kun saat uuden viestin, kun selainikkuna ei ole keskittyneenä, kuulet ilmoitusäänen ja verkkosivun otsikko vilkkuu.
Jos et vastaa 90 sekunnin kuluessa, kävijäsi saa viestin, jossa pyydetään esittämään kysymys yhteydenottosivulla.
Jos saat viestejä useilta kävijöiltä samanaikaisesti, chat-ikkunassa luodaan välilehtiä, jotka mahdollistavat keskustelujen välillä vaihtamisen.
Kuinka deaktivoida?
Voit deaktivoida live-chatin:
- Kirjautumalla ulos
- Napsauttamalla chat-ikkunan oikeassa yläkulmassa olevaa sulkemisikonia
- Deaktivoimalla moduuli
Älä unohda kirjautua ulos tai deaktivoida chattia, jos lopetat viestien vastaamisen. Kävijäsi eivät arvosta sitä, jos he eivät saa vastausta live-chatissa.
Ulkoiset chat-palvelut
Live-chatimme on perusominaisuus, joka tarjoaa käyttäjäystävällisen tavan lisätä chat-ikkuna verkkosivustollesi ilman, että sinun tarvitsee kopioida ja liittää HTML-koodeja. Chat-ominaisuus on myös erittäin kevyt ja latautuu tehokkaasti.
EasyWebshop:ssä sinulla on vapaus käyttää mitä tahansa chat-palvelua haluat: ulkoisia chat-palveluja, jotka voivat olla kehittyneempiä, voidaan myös asentaa verkkosivustollesi. Tämä tarkoittaa yleensä HTML-koodin kopioimista ja liittämistä verkkosivuston alatunnisteeseen. Voit löytää ohjeet HTML-koodien lisäämiseen objektien lisääminen CMS wiki -sivulta.
Seuraava sivu: Diaesitys
- Johdanto
- Tuotehallinta
- Verkkokaupan kokoonpano
- Tilin ja kaupan asetukset
- Maksutavat ja maksupalveluntarjoajat
- Laskut ja ehdot
- Toimituskustannusten asettaminen
- Alennukset ja lisämaksut
- Verkkotunnusten rekisteröinti ja siirtäminen
- Monikielinen kauppa
- Yhdistäminen ulkoisiin alustoihin
- Henkilökohtaiset verkko-osoitteet
- Useiden verkkokauppojen hallinta (Multishop)
- Automaattiset sähköpostit asiakkaille
- Kauniin ulkoasun suunnittelu
- Tilausten hallinta
- Markkinointi
- Moduulit
- Varmuuskopiot ja tietojen vienti
- Sähköposti ja verkkoposti
- Järjestelmänvalvojan tilit
- Korkealaatuiset valokuvat
- Kahden tekijän todennus
- Tarrat
- Meta-tagit - Verkkosivuston tarkastus
- Live-chat
- Diaesitys
- Kävijäanalyysi - Google Analytics
- Suodattimet
- Myyntipiste (POS)
- Lomakekentät
- Digitaaliset tai virtuaaliset tuotteet
- Symcalia-varausjärjestelmä
- Vieraskirja
- Yhteydenotto helpdeskiin