Toivomuslistojen päivitys valmis
12. maaliskuu 2024, 9:00
Toivelistat antavat asiakkaille mahdollisuuden tallentaa tuotteita, joista he pitävät, mutta joita he eivät ehkä ole valmiita ostamaan heti. Nämä virtuaaliset ostoskorit tarjoavat useita etuja sekä kuluttajille että jälleenmyyjille.
Yksi toivelistan pääeduista on sen kätevyys. Toivelistan avulla asiakkaasi voivat nopeasti lisätä haluamansa tuotteet kokoelmaansa ja palata niihin myöhemmin, kun he ovat valmiita tekemään ostopäätöksen.
Voit löytää tämän uuden ominaisuuden kohdasta Markkinointi > Toivelista.
Toivelistan hallintaDokumentaatio
Markkinointimahdollisuudet
Jälleenmyyjänä toivelistat tarjoavat arvokkaita markkinointimahdollisuuksia. Voit räätälöidä kampanjoita, tarjoten kohdennettuja alennuksia ja erikoistarjouksia kannustaaksesi toivelistatuotteiden muuntamista todellisiksi ostoiksi.
Toivelistaominaisuus kannustaa asiakkaita vierailemaan verkkokaupassa uudelleen, edistäen pitkäaikaisia suhteita asiakkaisiisi. Kun asiakkaat jatkavat toivelistojensa päivittämistä ja tarkentamista ajan myötä, he pysyvät sitoutuneina, vaikka eivät tekisi välittömiä ostoja. Tämä jatkuva vuorovaikutus lisää tulevien myyntien todennäköisyyttä ja parantaa asiakasuskollisuutta kokonaisuudessaan.
Mobile ystävällinen
Toivelistat ovat mobiiliystävällisiä: tämä toiminnallisuus toimii useilla alustoilla, mukaan lukien älypuhelimet ja tabletit. Se varmistaa, että asiakkaasi voivat kätevästi hallita tallennettuja tuotteitaan riippumatta siitä, missä he ovat tai mitä laitetta he mieluiten käyttävät.
- Johdanto
- Tuotehallinta
- Verkkokaupan kokoonpano
- Tilin ja kaupan asetukset
- Maksutavat ja maksupalveluntarjoajat
- Laskut ja ehdot
- Toimituskustannusten asettaminen
- Alennukset ja lisämaksut
- Verkkotunnusten rekisteröinti ja siirtäminen
- Monikielinen kauppa
- Yhdistäminen ulkoisiin alustoihin
- Henkilökohtaiset verkko-osoitteet
- Useiden verkkokauppojen hallinta (Multishop)
- Automaattiset sähköpostit asiakkaille
- Kauniin ulkoasun suunnittelu
- Tilausten hallinta
- Markkinointi
- Moduulit
- Varmuuskopiot ja tietojen vienti
- Sähköposti ja verkkoposti
- Järjestelmänvalvojan tilit
- Korkealaatuiset valokuvat
- Kahden tekijän todennus
- Tarrat
- Meta-tagit - Verkkosivuston tarkastus
- Live-chat
- Diaesitys
- Kävijäanalyysi - Google Analytics
- Suodattimet
- Myyntipiste (POS)
- Lomakekentät
- Digitaaliset tai virtuaaliset tuotteet
- Symcalia-varausjärjestelmä
- Vieraskirja
- Yhteydenotto helpdeskiin