Toivomuslistojen päivitys valmis

12. maaliskuu 2024, 9:00

Toivelistat antavat asiakkaille mahdollisuuden tallentaa tuotteita, joista he pitävät, mutta joita he eivät ehkä ole valmiita ostamaan heti. Nämä virtuaaliset ostoskorit tarjoavat useita etuja sekä kuluttajille että jälleenmyyjille.

Yksi toivelistan pääeduista on sen kätevyys. Toivelistan avulla asiakkaasi voivat nopeasti lisätä haluamansa tuotteet kokoelmaansa ja palata niihin myöhemmin, kun he ovat valmiita tekemään ostopäätöksen.

Voit löytää tämän uuden ominaisuuden kohdasta Markkinointi > Toivelista.

Toivelistan hallintaDokumentaatio

Markkinointimahdollisuudet

Jälleenmyyjänä toivelistat tarjoavat arvokkaita markkinointimahdollisuuksia. Voit räätälöidä kampanjoita, tarjoten kohdennettuja alennuksia ja erikoistarjouksia kannustaaksesi toivelistatuotteiden muuntamista todellisiksi ostoiksi.

Toivelistaominaisuus kannustaa asiakkaita vierailemaan verkkokaupassa uudelleen, edistäen pitkäaikaisia suhteita asiakkaisiisi. Kun asiakkaat jatkavat toivelistojensa päivittämistä ja tarkentamista ajan myötä, he pysyvät sitoutuneina, vaikka eivät tekisi välittömiä ostoja. Tämä jatkuva vuorovaikutus lisää tulevien myyntien todennäköisyyttä ja parantaa asiakasuskollisuutta kokonaisuudessaan.

Mobile ystävällinen

Toivelistat ovat mobiiliystävällisiä: tämä toiminnallisuus toimii useilla alustoilla, mukaan lukien älypuhelimet ja tabletit. Se varmistaa, että asiakkaasi voivat kätevästi hallita tallennettuja tuotteitaan riippumatta siitä, missä he ovat tai mitä laitetta he mieluiten käyttävät.


Uutiset



Usein esitettyjä kysymyksiä Yhteydenotto

Tämä verkkosivusto ei käytä seurantakeksejä eikä myy henkilötietoja.Yleiset ehdotYksityisyys 2009 ‑ 2025 EasyWebshop